Announced for Mexico this week regarding the vaccine.

Dear Friends,

Good news has been announced for Mexico this week regarding the vaccine.

Punta Mita Hospital is actively waiting for the laboratory companies to finish their gubernamental preorders contracts.

We are waiting for the different companies to complete the necessary procedures at the international level and in Mexico for the import options and approvals for domestic levels

Punta Mita Hospital is in communication with the Ministey of Health to become a hub for the vaccine federal campaign, we have offer to the Ministery our infrastructure, since we have a refrigerator (-80’C) for any vaccine that needs it.
We are also making our specialized doctors available to provide support to our area if necessary for the vaccination and contingency campaign.

We will be sharing more information through our social media channels, and those of Punta Mita Club.

We wish you a nice weekend

Cheers

Buenas noticias para México con respecto a la vacuna.

Estimados Amigos,

Esta semana se han anunciado buenas noticias para México con respecto a la vacuna.

Punta Mita Hospital está a la espera activa de que las empresas de laboratorio finalicen sus contratos de pre-ordenes gubernamentales.

Estamos en espera de que las diferentes empresas finalicen los trámites necesarios a nivel internacional y en México para las opciones de importación y aprobaciones a nivel local.

Punta Mita Hospital está en comunicación con la Secretaría de Salud para convertirse en un hub de la campaña federal de vacunas y ofrecerles nuestra infraestructura ya que contamos con un refrigerador (-80’C) para cualquier vacuna que lo necesite.
También estamos poniendo a su disposición a nuestros médicos especializados para brindar soporte a nuestra área si es necesario para la campaña de vacunación y contingencia.

Estaremos compartiendo más información a través de nuestros canales de redes sociales, y los de Punta Mita Club.

Les deseamos un lindo fin de semana